سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
? راهکار بنیاد هریتج به اوباما

 

 

در حالیکه تمامی‌ چشم‌ها به خشونت‌های سیاسی در مصر است، دولت “باراک اوباما ” رئیس‌‍ جمهوری آمریکا در این شرایط بحران سخت تلاش می‌کند و در تلاش برای رهبری رویدادهای سریع الوقوع در مصر است.

  ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 5:30 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
آموزش اسلام ستیزی به پلیس آمریکا با "جهاد سوم"

پلیس آمریکا فیلم اسلام هراسی "جهاد سوم" را به منظور آموزش‌های ضد تروریستی به افسران پلیس نیویورک، نمایش داد که این فیلم مسلمانان را به اجرای سناریوی وحشتناک انفجار هسته‌ای علیه آمریکا متهم می کند.

  ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 3:3 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
دانشگاه؛ اولویت اولین نهاد دیپلماسی عمومی آمریکا

وظیفه این نهاد، آن است که به مردم دیگر نقاط جهان القاء کند، اهداف ایالات متحده آمریکا با آرمان‌های آن‌ها برای آزادی، پیشرفت و صلح در یک مسیر قرار دارد.

اولین نهادی که به صورت رسمی فعالیت‌های آمریکا را در حوزه دیپلماسی عمومی و مخاطب قرار دادن افکار عمومی خارجی مد نظر قرار داد، نهادی با عنوان "آژانس اطلاع‌رسانی ایالات متحده" است.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 2:59 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
فیس بوک "به فرموده" کنار کشید!

 

این سایت اینترنتی که در دوران فتنه 88 به دستور وزارت خارجه آمریکا تمامی تعمیرات برنامه‌ریزی‌های خود را به حال تعلیق درآورد تا به آشوبگران در ایران خدمات بدهد، اکنون علاقه کمی از خود برای حمایت از معترضان مصری نشان می‌دهد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 2:46 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
طراحی حمله رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی در کمیته ویژه

 

تحولات اخیر در تونس و مصر و گسترش اعتراض ها در کشورهای عربی متمایل به رژیم صهیونیستی، سبب شده است تا این رژیم با تشکیل کمیته ای ویژه برای رصد این تحولات در آستانه تصمیماتی عملی برای جلوگیری از سقوط حکومت های سازشگر عربی قرار گیرد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 2:40 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
ساخت زندگی پیامبرتوسط یک صهیونیست

ساخت نسخه جدیدی از زندگی حضرت محمد (ص) توسط تهیه‌کننده صهیونیستی فیلم «ماتریکس» و «ارباب حلقه‌ها» نگرانی جهان اسلام را برانگیخته است.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 2:28 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
دبیر کل حزب اسلامی کار مصر:" پیروزی خون بر شمشیر" وجه مشترک اساس

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه  العالم " مجدی احمد حسین" گفت قیام مردم در جهان عرب و اسلام با انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و امروز در دیگر کشورها هم به ثمر می نشیند .

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 11:39 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
کسی از حقیقت زنذگی چارلی چاپلین خبر داره؟؟؟؟

 

«چارلز اسپنسر چاپلین» یهودی‌زادة فقیری بود که دوران کودکی را در عسرت و تنگدستی گذراند و در نخستین سال‌های شکوفایی سینما در آمریکا، با تکیه بر خلاقیت و استعداد خود به اوج شهرت رسید. او به عنوان یک هنرمند یهودی، در اکثر نقش‌های سینمایی آغازین خود، تصویری بدیع و جذاب از یک یهودی سرگردان به نمایش گذاشت و این همان الگوی مطلوب سیاستگزاران هالیوود محسوب می‌شد

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 11:27 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
فوری!!!!فوری!!!!!نقص مایکروسافت اینترنت را به خطر انداخت

این نقاط ضعف در سیستم عامل به هکر‌ها امکان می‌دهد کدهایی را بنویسند که می‌توانند با فعال کردن رمزهای خطرناک اطلاعات شخصی کاربران از قبیل آدرس ایمیل و رمزهای عبور کاربران را به سرقت ببرند.

  ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 11:21 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
مفاهیم و مقاصد نهفته در پشت پردة مجازی سینمای آخرالزّمانی

طبق آمار 2007 میلادی، تعداد 38970 سالن سینما در ایالت متّحدة آمریکا فعّال بوده و از یک میلیارد و چهارصد میلیون تماشاگر پذیرایی کرده است. این آمار پرده از نقش مهم و جریان‌ساز سینما بر مردم و همسوسازی آنان با خاستگاه اصلی کمپانی‌های هالیوود که عمدتاً بنی‌اسرائیلی هستند، برمی‌دارد.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 12:3 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
   1   2   3   4      >