سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش اسلام ستیزی به پلیس آمریکا با "جهاد سوم"

پلیس آمریکا فیلم اسلام هراسی "جهاد سوم" را به منظور آموزش‌های ضد تروریستی به افسران پلیس نیویورک، نمایش داد که این فیلم مسلمانان را به اجرای سناریوی وحشتناک انفجار هسته‌ای علیه آمریکا متهم می کند.

 

به گزارش خبرنگار مشرق، پلیس آمریکا به منظور آموزش‌های ضد تروریستی به گروهی از افسران پلیس نیویورک، از نمایش فیلم اسلام ستیز "جهاد سوم" علاوه بر فیلم های دیگر آموزشی، استفاده کرد.
سایت villagevoice در این خصوص نوشت: فیلم 72 دقیقه ای "جهاد سوم" (از محصولات صندوق کلاریون) با انفجارهای مهیب و قربانیان خونین که شدیدتر از قربانیان اچ بی او (HBO) مجموعه جنگ جهانی دوم بود، همراه بود. از آنجا که مخاطبان آن افسران اجرای قانون هستند که در یک کلاس آموزشی اجباری برای آموزش در مورد تهدید تروریست‌ها حضور یافتند، تاثیر آن بسیار گمراه کننده است.
این سایت نوشت: خبر بد این بود که فیلم یک نمایش غیر عادی اهانت آمیز به مسلمانان آمریکایی بود. فیلم "جهاد سوم" به طرز فاجعه باری بمباران وحشتناک، جمعیت از کوره در رفته، سوزاندن پرچم آمریکا، آتش کشیدن کلیساها و جوش و خروش آخوندها را به تصویر می‌کشد. به آمریکایی‌ها گفته شده که اغلب گروه‌های اصلی مسلمانان میانه‌رو هستند، اما در واقع اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنید واقعیات متفاوتی را خواهید دید. یکی از تاکتیک‌های ابتدایی آنها فریب است.
پیام فیلم این است که در واقع نقاب پشت حجاب مسلمانان و نماز خواندن آنها یک نقشه سری برای تحمیل یک نظم مذهبی در ایالات متحده است. در حالی که واقعیت این نیست.
به گفته این منبع، یکی از افسران که فیلم را دیده بود گفت: بعد از اینکه فیلم تمام شد، من با خودم گفتم که چه خبر بود؟ فیلم به طور خنده‌آوری یک طرفه بود. فیلم فقط مسلمانان را به دشمن تشبیه کرده بود. این فیلم کاملا تبلیغاتی بود.
"پاول برون" معاون کمیسر پلیس گفت: مقامات پلیس موافقت کردند که این یک فیلم گیج کننده بود و نباید هرگز به افسران نشان داده می‌شد. او گفت: این فیلم بسیار نامناسب است و باید بازنگری شود. این کاملا اشتباه است. این برای یک دوره آموزشی مورد تایید نیست.
با توجه به اینکه بعضی از افسران پلیس این فیلم را مشاهده کردند، رهبران شورای روابط اسلامی آمریکایی می‌گویند که آنها تابستان گذشته از دانشکده افسری پلیس که این فیلم را به دانشجویان افسری نشان داده است شکایت کرده‌اند.
کلی یکی از کسانی است که در جهاد سوم با او مصاحبه می‌شود، در فیلم می‌گوید؛ سناریوی وحشتناک ما انفجار هسته‌ای است.
همچنین کلی در کنار "گلن بک" رئیس سابق اداره امنیت داخلی، "تام ریدج" معاون کلینتون و "جیمز وولسی" رئیس سابق سیا در فیلم نشان داده می‌شود که ادعا می‌کنند این فیلم در حمایت از گفته‌های آنها ساخته شده است.
فیلم ساخته یک شرکت غیرانتفاعی به نام صندوق کلاریون است، که به نظر می‌رسد کسب و کارش شعله‌ور ساختن آتش جنگ مذهبی است. قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2008، صندوق کلاریون نسخه‌هایی از فیلم وسواس را به تعداد 28 میلیون در میان رای دهندگان توزیع کرد. فیلمی که مسلمانان را متهم به توطئه‌های مرگبار علیه ایالات متحده می کند.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 3:3 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر