سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترجمه خطبه عربی رهبر انقلاب خطاب به مردم مصر

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 89/11/16ساعــت 11:4 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
بازی واقعی یا رایانه اب خدا داند

 

 
آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته جاسوسی آمریکا، برای کاهش خطاهای تحلیل و حل مشکلات اطلاعاتی خود، اقدام به ساخت بازی رایانه ای با اهداف واقعی می کند. 
< type="text/java">// flowplayer("player", "http://mashreghnews.ir/s/flowplayer-3.1.5.swf");
// ]]>
+ نوشته شـــده در پنج شنبه 89/11/14ساعــت 2:59 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
به این میگن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی

همین دیروز یود که بروبچ موفرفری اومدن عرض ادب به فرهنگ کشور صاحب زمان کردن و با استقبال عمومی نیروهای منتظمی مواجه شدند..یک چندتا تاتر عشقنگم داشتم که چشم آقامونو روشن کرد...حالا از کنسرت دوستان خویمون اس دی اس که سبک قشنگ دث متال و اسلیر و غیره بگذریم تو سال 85..... و وضع جالب فرهنگی سینما و سینماگران ما که کل  کل این هالیوود و بالیوودو سینما هنگ هنگو خوابوندن...اصلا از صداو سیما هم که نگو..پوزه فارسی 1 و pmc و gem رو خوابونده تو تولید سریال پرمحتوا و تبلیغ دیزونیسون(خونه به دوش و ...)تا تبلیغ فشن و مصرف گرایی ...شبکه خبرشم که نگو دکور زده رو دست بی بی سی فارسی...همینه که امام خامنه ای دلش شاده دیگه...غمو قصه نداره...

 

  ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 89/11/14ساعــت 12:21 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
عرب وانقلاب اسلامی؟؟؟عجیبا غریبا؟؟؟ببین چی میگه؟؟؟

 ابرادعی

این غربیها هم خوب یاد گرفتند..ماشاءالله تاتی تاتی یاد گرفتن..مایادشون دادیم..الان یک سری به بی بی سی زدم..اونا از مبارک دفاع نمیکنند..اوباما هم گفته باید انتقال قدرت آرام باشه..به قول امام وقتی دیدم غربیها دارن ازمون تعریف میکنند...یکجای کارمون میلنگه...نه این امریکا دوست گرامی شیطان خودمونه. ما و مسلمونا رو دوست داره..با همامون عشق میکننه ازمون حمایت میکننه..میگه مرتیکه مبارک برو البرادعی بیا..حالا دفاع از البرادعی واسه چیه خدا منده...شاید چون مصریها رودوست دارنداز ما گفتن بود...

مایندگان ویژه رئیس جمهور در یکی دو ماه گذشته چه پیام‌هایی را برای شاه اردن و رؤسای جمهور فاسد مصر و یمن داشته‌اند؟ سفر بقایی به یمن و مصر و سفر مشایی به اردن نشان از چه دارد؟

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 89/11/13ساعــت 11:47 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
روز شمار قیام مردم مصر

سلاح‏های آمریکایی بر ضد مردم مصر

در هشتمین روز تظاهرات مردمی مصر ، اعتراض ها در بیشتر شهرهای این کشور بالا گرفت تا آنجا که در روز گذشته بالغ بر هشت میلیون نفر در شهرهای مختلف مصر به تظاهرات پرداخته و خواستار کناره گیری حسنی مبارک رییس جمهور این کشور از قدرت شدند.
 
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا به نقل از منابع خبری، در پی انقلاب مردم تونس و فرار زین العابدین بن علی رییس جمهور تونس، اعتراضات در مصر شکل جدیدی به خود گرفت که روزشمار آن به این شرح است.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 89/11/13ساعــت 11:13 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
درد دل با ایروونی جماعت

خداییش ایول ما ایرونی...درود به تو آریایی..بگو چرا؟؟؟آخه تنها مردمی که در طول تاریخ یکتا پرست بودند ما بودیم دیگه...گاو گوسفندو سنگ و چوپ پرست نبودیم ما یک پیامبر  داشتیم و 124هزار تای دیگه بقیه مردم دنیا....ما کارمون درست بود مثل این بنی اسراییل مارمولک نبودیم که هر چی خدا پیامبر میفرستاد یک بلایی سرش میآوردن..دو دقیقه روشو اونور میکردن..گوساله سامری درست میکردند....خداییش الانم اینقدر بصیرت داشتیم که واسه بهترین مذهب جهان,تشیع انقلاب راه انداختیم..مثل شیعیان یمن و عراق و عربستان نبودیم..تو چنگال دیکتاتوری و استکبار.حالا با این سابقه درخشانمون شدیم بهترین دوست شخص شریف شیطان..رفیق فابریک هم.....میدونی چرا؟؟؟

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 89/11/13ساعــت 2:3 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
امروز چه خبر؟؟؟

پنج‌شنبه، روز خشم یمنی‌ها

احزاب مخالف در یمن برای تغییر سیاسی و اصلاحات فراگیر و نیز از بین بردن اقدامات انفرادی که حزب حاکم در مورد تغییر قانون اساسی انجام داده، سوم ماه فوریه را روز خشم اعلام کردند.

به گزارش رجانیوز به نقل از العالم، به نقل از پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، روز خشم در یمن همانند «جمعه خشم» در مصر و پیش از آن انقلاب جوانان تونسی که «زین العابدین بن علی»، رئیس‌جمهوری مخلوع تونس را سرنگون کرده است.

یدیعوت‌آحارونوت: اوباما در خدمت منافع ایران قرار گرفته است

 یک روزنامه صهیونیستی در خصوص تحولات اخیر مصر نوشت: پس از آنکه واشنگتن به هم‌پیمان دیرین خود یعنی مبارک بی‌اعتنایی کرد، کارشناسان بر این باورند احتمال دارد اسرائیل نیز گزینه بعدی باشد

فاکس‌نیوز «مصـر» را همسایه ایـران کرد + عکس

 یک روزنامه‌ آمریکایی در گزارشی همزمان با فوران خشم مردم مصر علیه دولت این کشور به شرح تصویری ساختگی از خاورمیانه پرداخت که شبکه "فاکس نیوز " آمریکا آن را دو سال پیش پخش کرده بود که در آن در اقدامی سوال‌برانگیز مصر به جای عراق در همسایگی ایران قرار داده شده است.

 

تماس‌های تلفنی مداوم دفتر نتانیاهو با "عمر سلیمان "

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که مسئولان بلندپایه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته چندین‌بار با رئیس سازمان اطلاعات مصر که به عنوان معاون "حسنی مبارک " تعیین شده است، تماس تلفنی برقرار کرده‌اند.

نتانیاهو: نشانه‌های انقلاب ایران در مصر دیده می‌شود

 بازتاب تظاهرات میلیونی مردم مصر، نگرانی نتانیاهو از روی کار امدن اسلام‌گرایان و اجازه ورود نیروی نظامی مصر به منطقه سینا جهت جلوگیری از ورود تجهیزات به غزه، از مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های عبری زبان بود.

حمایت تبلیغاتی آمریکا از البرادعی + نمونه‌ها

دولت آمریکا در بخشنامه‌ای از رسانه‌های این کشور خواسته است در تمام مطالب خود درباره مصر، از "محمد البرادعی" به عنوان رهبر آزادیخواه انقلاب مصر نام ببرند.

دیپلماسی فرهنگی آمریکا افکار عمومی مسلمانان را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: دولت آمریکا سعی دارد با افزایش فعالیت‌های دیپلماسی عمومی و فرهنگی در قبال جهان اسلام، افکار عمومی مسلمانان را در جهت اهداف و منافع خود در منطقه خاورمیانه متعهد سازد.

 واشنگتن‌پست: بحران مصر برای آمریکا یادآور انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به خشونت‌های اخیر مصر و نگرانی‌های آمریکا از سقوط دولت مصر اشاره کرد و نوشت برای آمریکا، بحران مصر یادآور انقلاب اسلامی ایران در سال 57 است.

 

 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 89/11/12ساعــت 2:37 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
بازم از برو بچ ماسون در صداوسیما

به جون خودم اگه فکر کردی اینا آرم چشم جهان بین ماسوناست کاملا اشتباه باشه..صداو سیما ایران و ماسونا؟؟؟؟؟وااااایاصلا باشه مگه ماسونها بدند...آدم به این خوبی!!!!مؤدبدارند واسه منجیشون تلاش میکنند...ماروهم خیلی دوست دارند....از کارتون بچگی که پخش میکردند مانند اکیوسان که تبلیغ عرفان کاذب بود تا ترویج شیطان پرستی در فیلم کنستانتین و ون هل سینگ...تازه دامبو هم میذاشت که همه حال میکردند.لوک خوشانسم که همیشه به سمت غروب خورشید میرفت...میدونی نه اینکه تولیدات ابرغنی داریم واسه مبارزه با تهاجم خاموش..کسی دیگه فارسی 1 نگاه نمیکننه..پی ام سی و جیم کلاسیکم علافا که اومدن ادا فارسی 1 رو درآوردن...اینقدر این صداوسیما قوی کارمیکننه که اونا واسه کم آوردن..یک عالمه شبکه جدید تاسیس کردن از Move1 تا Manoto 1و......

درهر صورت خدا خیرشون بده این آدمای نیک روزگار که همجا هستند...

مقاله زیرو هم یک نگاه بکنی بد نیست

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 89/11/12ساعــت 11:20 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
جون من اینو یک نگاه بکن..نظرم حتما بده!!!

سلام سلام به بروبچس خوب و گلو گلاب!!بووووسحالتون چطوره؟؟؟؟..بابا حداقل یک 2تا نظر بدین ما یک روحیه ای بگیریم...

میخوام یک بحث کوچولو رو بگم.اصلا ما کجاییم.اصلا من کیم؟؟؟جون من هرکی خوند..نظرشو بگه از بچه بسجیهای تندرو تا آنتی کریسا عزیز..میخوام منطقی صحبت کنم..یکمشو بخون فک نمیکنم بد باشه!!!!

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/11/11ساعــت 11:13 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
گوگل دزده!!!میگی نه بخون!

خدا نیامورزدشون ای گوگلی ها رو.ایشاالله گوگوول بشن.باید بدم پدر پدر پدر سوخته شو در بیارنپوزخند.این گوگل یک وب هیستوری داره که منه بدبخت هرچی سرچ کردم رو ذخیره کرده..حتما الان تو سیا یا موساد یک پرونده درستو حسابی دارن که میدونن من چه جور آدمیم.اینا اطلاعات خام رفتارشناسی ایرانیان.شمام کافیه برین مثلا بزنین ا کلماتی رو که بیشترین سرچ بر اساس حرف ا انجام شده رو نشون میده..کافیه ببینین چیا سرچ میکنند.بعد میگی ایوول ایرانی.دمت گرم..کاری که با ما بچه شعیاکردن با هیچی نکردن..آقا اصلا لائیک..نه اصولگرا نه اصلاح طلب..ریشو 7 تیغه کن.آدم که هستی عقل داری.دشمنی اونا که معلوم..کشور شیطان..حزب دجال و آنتی کریس..اگه تونستم مقاله درباره تاسیس آمریکا میذارم.که همین فراماسونها..اشراقیون این کشوره تاسیس کردن..حالا تو برو دست دوستی دراز کن.اصلا از طرف منم دوتا بوس کنبووووس

گوگل که سال گذشته با سرقت اطلاعات شبکه‌های محلی بی‌سیم جنجال آفریده بود در این زمینه با مقامات یکی از ایالات آمریکا به توافق رسیده است.

به گزارش گرداب به نقل از سی نت، دادستان ایالت کنکتیکات اعلام کرد گوگل با درخواست‌های مسئولان این ایالت موافقت کرده و بنابراین ضرورتی برای طرح دعوا علیه این شرکت در دادگاه وجود ندارد.

گوگل در جریان عکس برداری برای تکمیل اطلاعات سرویس نمای خیابانی خود دست به سرقت اطلاعات شخصی کاربران شبکه‌های بی‌سیم در خیابان‌های مختلف شهرهای این ایالت زد که افشای آن رسوایی گسترده‌ای برای گوگل به همراه آورد.

پیش از این مقامات قضائی کشورهای کره جنوبی، آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا هم بر علیه گوگل وارد عمل شده بودند.

بر اساس توافق دو طرف، گوگل قبول کرده اطلاعاتی را که به سرقت برده تحویل مقامات محلی داده و از نگهداری آن‌ها خودداری کند. البته مشخص نیست این اطلاعات که شامل کلمات عبور ایمیل کاربران هم هست چه زمانی از سوی این شرکت پاک می‌شود.

با این وجود گوگل کماکان در چند کشور اروپایی و آسیایی تحت تعقیب است.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/11/11ساعــت 8:55 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
<      1   2   3   4      >