سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دبیر کل حزب اسلامی کار مصر:" پیروزی خون بر شمشیر" وجه مشترک اساس

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه  العالم " مجدی احمد حسین" گفت قیام مردم در جهان عرب و اسلام با انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و امروز در دیگر کشورها هم به ثمر می نشیند .

 

وی گفت که " پیروزی خون بر شمشیر" وجه مشترک اساسی انتفاضه مردم مصر با انقلاب اسلامی ایران است .

 

دبیرکل حزب اسلامی کار مصر گفت الگوپذیری قیامها در جهان عرب از انقلاب اسلامی ایران که از تونس شروع و به مصر سرایت کرده است، طبیعی است که موجب نگرانی آمریکا ، غرب و صهیونیست ها شود .

مجدی احمد حسین خاطرنشان کرد : اسراییلی ها بیش از هر کسی نگران پیروزی انتفاضه مصر هستند و " بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اسراییل این انتفاضه را با انقلاب اسلامی ایران مقایسه کرد تا عمق نگرانی خود را آشکار سازد.

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به حضور گسترده نظامیان و کماندوهای رژیم صهیونیستی در خاک مصر برای کمک به مزدوران مبارک در سرکوب مردم مصر، گفت: نقش مخرب صهیونیست ها کاملا مشخص است و به همین دلیل یکی از مقامات صهیونیست گفته که انتفاضه مصر امنیت اسراییل را به خطر انداخته است و باید دست بکار شد.

وی افزود: گزارشهای موثق حاکی است که اسراییل در تلاش است تجهیزاتی تامین کند که مزدوران مبارک مردم را سرکوب کنند . مجدی احمد حسین خاطرنشان کرد: اسراییل تاکنون سلاح ها و تجهیزات را از طریق قبرس و با هواپیما به مصر منتقل کرده است.دبیرکل حزب اسلامی کار مصر همچنین نطق تلویزیونی " عمر سلیمان" معاون مبارک درباره مذاکره با گروه های سیاسی مصر را رد کرد و گفت که نمی دانم سلیمان درباره کدام احزاب حرف زد، احزاب تجمع و وفد و گروه اخوان المسلمین مخالف مذاکره با دولت هستند.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 11:39 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر