سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگه کسی گفت چرا فیس بوک فیلتر!!!!نمیدونی...پس بخون..تا اینا رو ب

فیس بوک.فیلتر

فیس‌بوک از جمله شبکه‌هایی است که متخصصان روانشناس ورزیده و آماده اسرائیلی آنها را اداره می‌کنند، تا جوانان جهان سوم و به خصوص جوانان ساکن کشورهای درگیر در بحران اعراب و اسرائیل و همچنین جوانان آمریکای لاتین را به دام اندازند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مدتی ست جنگ آغاز شده....تو در کدامین جبهه ای؟؟؟؟

 

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/11/11ساعــت 9:53 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
گزارشی از نبرد اینترنتی در کودتای شکست خورده مخملی

ه گزارش خبرنگار مرکز بررسی جرائم سازمان یافته، به نقل از جوان آنلاین، در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برخی جریان ها با تکیه بر همین رسانه های نوین تبلیغات انتخاباتی و حتی آشوب های خیابانی را سامان دادند.

در همین راستا می کوشیم تا عملکرد رسانه‌های جدید در تحولات انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را که موضوع اجلاس‌ها و پژوهش‌های مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی در کشورهای غربی است مورد بررسی و بازبینی قراردهد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 89/11/9ساعــت 11:38 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
جاسوس بزرگ جی میل

 

در آغاز دوران رشد چشمگیر اینترنت و افزایش تصاعدی محتوا در آن، والدین آمریکایی تحت تاثیر چند مورد منتشر شده در رسانه های بزرگ، از دسترسی فرزندانشان به اینترنت به هراس افتادند و فشاری را آغاز کردند که منجر به تصویب “قانون نزاکت ارتباطات” Communications Decency Act در کنگره آمریکا شد. این قانون، فیلتر و مسدود ساختن محتویات “غیر اخلاقی” را مجاز دانسته است.

فیلترینگ و کنترل اینترنت در جهان 1

بدنبال تصویب این قانون، شرکت های سازنده نرم افزارهای امنیتی برای رایانه ها و شبکه ها، برنامه های فیلترینگی را عرضه کردند که یا در مبدا خدمات اینترنتی یعنی شرکت های “رسا” ISP و یا بصورت مجزا توسط شرکت ها یا کاربران عادی بر روی رایانه ها نصب می شوند.

بسیاری از شرکت های تولیدکننده برنامه های امنیتی تمایل ندارند برنامه هایشان را تحت عنوان “سانسور افزار” Censorware معرفی کنند. با توجه به جنبه منفی این عنوان، آنها عناوینی چون فیلترینگ را ترجیح می دهند. سانسور افزارها می توانند با یافتن کلماتی خاص در یک آدرس اینترنتی دسترسی به آن سایت را مسدود کنند یا حتی در نمونه های پیشرفته تر، محتوای سایت ها را نیز برای یافتن کلید واژه ها و تصاویر تعیین شده کاوش نمایند. البته هم اکنون برخی نرم افزار ها با عنوان detection porn در بازار وجود دارد که ضمن تشخیص محتوای مستجن به فیلتر نمودن آنها اقدام می نماید.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 89/11/9ساعــت 11:27 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
کنترل اینترنت در دست کیست؟

شبکه جهانی اینترنت طی سالهای اخیر به اندازه ای با زندگی انسان در هم پیچیده شده است که مانند بسیاری از رفتارهای ناخودآگاه انسانی توجه کسی را به خود جلب نکرده و بسیاری از حقایق جالب توجه آن بدون توجه و ناشناس باقی مانده است.
اینترنت که در حدود 40 سال پیش در آزمایشگاهی در دانشگاه کالیفرنیا به وجود آمد، امروز تمامی جهان را تحت پوشش خود درآورده و به قسمتی از زندگی روزمره بیش از 1.5 میلیارد انسان تبدیل شده است.

با این حال کمتر کسی به جزئیات این پدیده همه گیر توجه داشته و همه آن را به عنوان ابزاری برای رفع نیازهای خود می بینند. نیروهای شکل دهنده اینترنت، وسعت آن، احتمال تکامل اینترنت به منظور شکل گیری ذهنی مستقل و...از سوالات ساده ای است که کمتر کسی به آن توجه دارد.

به همین دلیل سایت علمی نیوساینتیست با طرح سوالاتی ساده در رابطه با این پدیده جهانی در یافتن پاسخ هایی برای این سوالات تلاش کرده است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 89/11/9ساعــت 11:23 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
جاسوسی بزرگ---اشلون

مثلا خوشحالین میرین تو انترنت کسی هم کاری به کارتون ندارهدهنم آب افتاد.یک فیلتر شکن یا vpn هم دارین همه حا میرین..نه عزیزم من اینطور نیستاصلا!..چشمایی جستحوگر هر حرکت شما رو ثبت می کنند...کافیه برین تو گوگل وsearch history رئ نگاه کنی..اصلا میدونی گوگل قرار داد چند میلیاردی بسته که کلمات کلیدی سرویسهای حاسوسی غرب مثل CIA و FBI و NSA رو بگیره و آی پی شماره تلفن مکانو واستشون بفرستهوااااای...ببینی کجاها رفتی..ایمیلت تو کدوم سروره...اصلا همین هاست سروز ایرانی کجاست؟؟؟آمریکا و اروپا..این اینترنتیه کة اونا بوجود آوردن و کنترلشو هم دارند...نکنه کودتای فیس بوک توئیتری اخیر یادته رفته..همین پرو‍ژه آژاکس 2 رو میگم..نو  این سری مقالات سعی میکنم پرده از راز مخوف اینترنت بر دارم

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 89/11/7ساعــت 9:19 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر