سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگه کسی گفت چرا فیس بوک فیلتر!!!!نمیدونی...پس بخون..تا اینا رو ب

فیس بوک.فیلتر

فیس‌بوک از جمله شبکه‌هایی است که متخصصان روانشناس ورزیده و آماده اسرائیلی آنها را اداره می‌کنند، تا جوانان جهان سوم و به خصوص جوانان ساکن کشورهای درگیر در بحران اعراب و اسرائیل و همچنین جوانان آمریکای لاتین را به دام اندازند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مدتی ست جنگ آغاز شده....تو در کدامین جبهه ای؟؟؟؟

 

 

ا یک جستجوی    ساده در صفحات وب درخواهید یافت که "فیس‌بوک" از جمله شبکه‌های اجتماعی است که به استناد اخبار رسانه‌های خارجی و البته داخلی، بهترین بستر برای دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل (موساد) و آمریکا (سیا) است  .

ساده‌اندیشی است که باور کنیم "زوکربرگ" جوان با یک ایده اولیه به همراه همکلاسی‌هایش در دانشگاه، در سال 2004، برای خدمت رسانی به دانشجویان دانشگاه هاروارد! طرح این سایت را ریخت و بدون هیچ حمایتی، در چشم به هم زدنی به یک ایده جهانی تبدیل شد و حالا این سایت برای خودش یک کشور 500 میلیون نفری؛ یعنی سومین کشور پر جمعیت جهان شده است؛ ایده‌ای آمریکایی که بیشترین مخاطبینش در خارج از آمریکا قرار دارند یعنی حدود 70 درصد. 

به استناد آنچه که روزنامه یهودی "لوما گازین دیسرائیل" فاش کرد، فیس بوک یک سایت استخباراتی اسرائیلی است که برای جذب مزدور و جاسوس به نفع اسرائیل ماموریت دارد  .

پرونده‌ای که "لوما گازین دیسرائیل" برای فیس‌بوک منتشر کرده است، شامل اطلاعاتی در خصوص راه‌های جاسوسی بر اساس متدهای مخابرات اسرائیل و آمریکا از طریق افرادی عادی است که خطرات این مأموریت را نمی‌دانند  .

این گزارش میزان دست داشتن حکومت اسرائیل در اداره فیس‌بوک را فاش کرده است تا جایی که سفیر اسرائیل در پاریس، این مجله یهودی - فرانسوی را متهم به افشای اسراری کرد که نباید آن‌ها را برای دشمن برملا می‌کرد  !

اطلاعاتی را که نشریه فرانسوی لوما گازین دیسرائیل منتشر کرد با اطلاعاتی که نشریه اردنی "الحقیقه الدولیه" در 9 آوریل سال 2008 ارائه داد کاملا همخوانی دارد .

"جرالد نیرو"، استاد علم روانشناسی در دانشگاه "پرووانس" فرانسه و صاحب کتاب "خطرات اینترنت" درباره این شبکه می‌نویسد: «در ماه مه???1 پرده از حقیقت این شبکه برداشته شد و مشخص شد که مجموعه‌ای از شبکه‌هایی که متخصصان روانشناس ورزیده و آماده اسرائیلی آنها را اداره می‌کنند، ایجاد شده‌اند تا جوانان جهان سوم و به خصوص جوانان ساکن کشورهای درگیر در بحران اعراب و اسرائیل و همچنین جوانان آمریکای لاتین را به دام اندازند.»  

این استاد علم روانشناسی می‌نویسد: «برخی کاربران اینترنت معتقدند وقتی که کاربر روبروی شما درباره مسائل به عنوان مثال جنس مخالف با شما صحبت می‌کند، نمی‌توان به وی شبهه سیاسی داد؛ از این رو فضا کاملا برای هرگونه جاسوسی آماده است.»

وی در ادامه می‌گوید: «این درحالی است که دست‌اندرکاران چنین سایت‌هایی از این گفتگو به عنوان ابزاری برای رسوخ در درون روان انسان مقابل خود استفاده می‌کنند؛ انسان‌هایی که شما نمی‌توانید در هیچ فضای دیگری تا این اندازه به آن‌ها نزدیک شوید.»

 مدیران این‌گونه شبکه‌ها با نزدیک شدن به کاربر خود نقاط ضعف و قوت وی را شناسایی کرده و راه برای استفاده از آنان به عنوان یک جاسوس و در نهایت ورود آنان به دنیای جاسوسی آماده می‌شود.

کما اینکه اگر این نکته بسیار مهم را کنار بگذاریم، با توجه به قانون جرائم رایانه‌ای جمهوری اسلامی ایران هرگونه محتوای علیه عفت و اخلاق عموم، علیه مقدسات اسلامی، علیه امنیت و آسایش عمومی، محتوایی که برای ارتکاب جرائم رایانه‌ای و سایر جرائم به کار می‌رود، از جمله مواردی هستند که از سوی هر پایگاهی منتشر شود، موجب فیلتر شدن آن پایگاه می‌شود و فیس‌بوکی‌ها از وفور چنین محتواهایی در این شبکه کاملا مطلعند.

تنها اشاره به یک مورد از فعالیت‌های ضد اسلامی این سایت؛ یعنی اجرای مسابقه کاریکاتور در سراسر جهان با موضوع پیامبر اسلام که مهمترین، محبوبترین و معروفترین شخصیت جهان اسلام است برای فیلتر کردن همیشگی این سایت کافی نیست ؟!

ضمن اینکه کاربرانی که با استفاده از فیلترشکن یاvpn به این سایت دسترسی دارند، اگرچه احساس خوشایند کاذبی از دور زدن فیلترینگ خواهند داشت! اما در معرض هرگونه عملیات جاسوسی و نقض حریم خصوصیشان قرار دارند. همان‌گونه که خبرهای متعددی نیز از نقض حریم خصوصی افراد و در دسترس قرار گرفتن اطلاعات شخصی‌شان در فیس‌بوک منتشر شده که منجر به شکایات متعددی از این شبکه شده است.

به عنوان نمونه این سایت که هر ماه حدود 21 میلیون نفر در آن عضو می‌شوند، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی کاربران خود در موتورهای جستجوگر، مانند گوگل و یاهو، به منظور وارد شدن در یک مسابقه برای ساختن یک راهنمای اطلاعاتی جهانی که حاوی بزرگترین مقدار ممکن از اطلاعات شخصی افراد باشد، نموده است. این اطلاعات شامل مشخصات فردی، شماره تلفن‌ها، راه‌های برقراری تماس با اشخاص، هویت اعضا و حتی اطلاعاتی درباره دوستانشان است.

+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/11/11ساعــت 9:53 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر