سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام

انشاءالله از این به بعد مقالاتی رو میذارم که خودم نوشته ام.2 3 تا مقاله دارم کار میکنم.بعد ازپایان کار تو نت میذارم.شرمنده اگر دیر به دیر آپلود میکنم.بجای کار کپی و پست باید محتوا و موضوع تولید کنیم.باید تحقیق کنیم.

التماس دعا مخصوص

یا حق


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/4/23ساعــت 9:48 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
اثبات فرقه بودن گروه های شبه عرفانی

البته این مقالش تحلیلی واسه اونایی که بزور میخونند هیجانی نداره

- داشتن رهبری خودخوانده که دقیقا درباره این شبکه صدق می کند؛ بنابراین، کافی است از رهبر این شبکه پرسش شود استادش کیست و نزد کدام یک از عرفا یا متخصصان طب و یا کدام دانشمند تلمذ کرده و استاد مبانی اعتقادی وی کیست؟ قطعا هیچ استادی معرفی نمی شود و این فرد می گوید هرچه دارد و هرچه تدوین کرده است، بدون شاگردی...

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/4/23ساعــت 9:44 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
برگردان موسیقی از واقعیت تا ادعا!

میگم غنا تو اسلام حرامه!!!!ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟عزیزجان،خدا که بخاطر خودش نگفته به خاطر خودت گفته،فکر میکنی چرا امروز اینقد بیماری روانی زیاد همه روان پریش شدن.یکی از دلایلش همین گوشی و آیفون پلیر و...یارو صبح تا شب هندزفری تو گوششه.یا پای ماهوارست.بعد میگه چرا مشکل اعصاب دارم.حالا اونا هیچ این موسیقی معکوسم قوز بالا قوز شده..یک نگاه بندازین....اون مختو آک بند نزار.بخون تجزیش کن وقتی درک کردی بهش عمل کن!

چند سالی است که جریان موسیقی برگردان یا به عبارتی بهتر وارون نگاری صوتی در موسیقی  پس از حدود ?? سال از آغاز این مسئله در امریکا  در کشور ما  مطرح شده است و حقیر نیز در این باره توضیحاتی داده ام.

اما از آنجا که خیلی  از عزیزان در این باره شبهاتی دارند و اخیرا افرادی به ایجاد انحراف فکری از این طریق دامن زده اند و  دیگر اینکه نظرات متفاوت و مختلف و بعضا متناضی در این باره گفته می شود ، لذا در این مقاله به برسی موسیقی برگردان می پردازیم:

پیش از تحلیل این صنعت توسط بنده از شما عزیزان در خواست می گردد حتما مقاله ای با همین عنوان را از دانشنامه ویکی پدیا مطالعه فرمایید و در پایان نیز نقد و جمع بندی حقیر را بخوانید فراموش نفرمایید نقد بنده مستلزم مطالعه مقاله زیر است فلذا نخست آنرا مطالعه فرمایید:

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/4/23ساعــت 9:37 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
13 آبان هیمنه ای که فرو ریخت

نتایج تحقیقات این تیم، بسیار قابل توجه و تعمق بوده ولی تاکنون مسکوت مانده است. "مشرق" برای اولین بار، حقایق قابل توجهی را درباره روحیه شهادت‌طلبی نوجوانان 13 ساله و هم‌سالان «شهید حسین فهمیده» منتشر می‌کند. متن زیر، یادداشت رائفی‌پور درباره این طرح پژوهشی و تحلیل آن است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/4/23ساعــت 9:27 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
13 آبان هیمنه ای که فرو ریخت(2)

بخش دوم از یادداشت علی اکبر رائفی‌پور را مطالعه می‌کنید. وی در این نوشتار به تحلیل موج آفرینی‌های تفکر حسین فهمیده در لبنان و قلب اروپا و نیز حضور جاسوس رسمی سازمان CIA در ایران می‌پردازد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/4/23ساعــت 9:24 صبح تــوسط آخرین سرباز | نظر
اتاق فکر “مؤسسه امریکن انترپرایز”

 

مؤسسه تحقیقات سیاست عمومی امریکن انترپرایز، یک اتاق‌فکر محافظه‌کار، شدیدا تأثیرگذار و حامی تجارت است که در سال ???? توسط لویس براون و با مرکزیت واشنگتن تأسیس شد.

 

امریکن اینترپرایز

در مأموریت آن ذکر شده است که «برای دفاع از اصول و بهبود نهاد آزادی و سرمایه‌داری آمریکا – محدودیت دولت، بخش خصوصی، آزادی فردی و مسئولیت، سیاست‌‎های دفاعی و خارجی هوشیارانه و مؤثر، پاسخگویی سیاسی و مباحثه آزاد تشکیل شده‌ است.»

 

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/17ساعــت 5:51 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر
<      1   2   3   4   5      >