سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توقع بی جای من از جناب هاشمی رفسنجانی!

 

نه قصد جسارت دارم و نه قصد توهین که این روزها بسیار سخت شده زبان را در کام نگه داشتن و باید خون دل خورد تا شاید ذره ای از خون دل های حضرت ماه را ما هم نیز بچشیم!

جناب هاشمی رفسنجانی به هنگام رای دادن باز هم با یک جمله سخن نسنجیده و یا شاید هم کاملا سنجیده آب به آسیاب دشمن ریخت تا تیتر اول سایت های ضد انقلاب و یا بالاترین این خبر شود که"هاشمی رفسنجانی رسما تقلب در رای گیری های پیشین را تائید کرد !! " و یا " هاشمی رفسنجانی هم رای داد و هم زهرش را ریخت !!"

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این بار هم مصلحت نظام را در نظر نگرفته و به هنگام رای دادن گفت"اگر نتیجه انتخابات همانی باشد که مردم در صندوق ها ریخته اند حتما مجلس خوبی خواهیم داشت"!!!

آقای هاشمی رفسنجانی! شما به احترام حضرت ماه برای ما نیز محترمید اما منظورتان از این"اگر"چیست؟؟؟!!!!؟؟؟؟

یعنی شما فکر می کنید نتیجه ای به جز آنچه در صندوق ها ریخته می شود اعلام می شود؟؟؟؟!!!؟؟؟

یعنی شما معتقید در انتخابات های گذشته تقلبی شده که اینگونه نظر می دهید؟؟؟!!!؟؟؟

آقای هاشمی رفسنجانی! این جماعتی را که در روز انتخابات با شوق و ذوقی وصف ناپذیر پای صندوق ها آمدند اینقدر عاقل و فهمیده هستند که دیگر تحت تاثیر اینگونه سخن پرانی های شما قرار نمی گیرند!

آقای هاشمی رفسنجانی! واقعا به جز دشمنان داخلی و خارجی چه کسی خریدار این حرف شما بوده و هست؟؟؟!!!

آقای هاشمی رفسنجانی! باور کنید فتنه 88 مرد و دیگر اثری از جنبش سبز و لجن گراهای غربی نیست تا برای شما کف بزنند! هرچند که خوراک خوبی برای سایت ها و رسانه های غربی فراهم نموده اید!

آقای هاشمی رفسنجانی! این حرف شما چراغ سبزی نبود برای کسانی که منتظرند تا دوباره توهم تقلب را بین اذهان مردم بیندازند ؟؟؟!!! اینگونه یار رهبرید؟؟؟!!!؟؟؟

آقای هاشمی رفسنجانی! هنوز یادمان نرفته که همسر جنابعالی در روز انتخابات سال 88 بعد از رای دادن زمزمه تقلب داشت و امسال هم شما همکلام با ایشان شده اید!

آقای هاشمی رفسنجانی! به نظر شما ما توقع بی جایی از شما داریم که می گوییم آب به آسیاب دشمن نریزید؟!؟؟

آقای هاشمی رفسنجانی! به نظر شما روح شهدا و امام از این سخن شما خشنود است؟!!؟

آقای هاشمی رفسنجانی! کاش خودتان برای خودتان احترام قائل بودید!!!! احترام امامزاده دست متولی آن است!


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/12/15ساعــت 8:17 عصر تــوسط آخرین سرباز | نظر